Acasă Multimedia Fotogalerie Cele 10 conspiratii despre chemtrails care ITI VOR TAIA RESPIRATIA!

Cele 10 conspiratii despre chemtrails care ITI VOR TAIA RESPIRATIA!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Conspiratiile despre chemtrails (darele mortii) au continuat sa curga peste tot in lume, chiar daca dupa ce s-a demonstrat ca nu au nimic de a face cu darele de condensare (contrails) sau cu darele provenite de la combustibilul avioanelor, subiectul a fost lasat de o parte de catre media. Mai jos va prezentam cateva conspiratii despre chemtrails care iti vor taia respiratia:

1no1010. Scrisoarea unui mecanic de aviatie (Anonim)

„Din motive pe care le veti intelege pe masura ce veti citi ceea ce urmeaza, nu-mi pot divulga identitatea. Sunt un mecanic de aviatie si lucrez pentru o linie aeriana importanta. Muncesc intr-o baza de intretinere, situata intr-un mare aeroport si intamplarea a facut sa descopar ceea ce nu-mi era vizibil destinat.

Mai intai, trebuie sa va explic pe scurt cum functioneaza ierarhia in lumea mecanicilor din domeniul aeronautic. Acest lucru este important pentru intelegerea relatarii mele si pentru cauza careia ii consacrati o mare parte din energia voastra. Mecanicii de aviatie isi doresc sa lucreze in trei domenii: avionica, motoarele si comenzile de zbor. Se considera ca mecanicii care lucreaza pe aceste sisteme au atins cele mai inalte grade ierarhice. Vin apoi mecanicii care lucreaza la sistemele hidraulice si aparatele de climatizare. Urmatorii sunt cei atasati sistemelor subalterne.

In sfarsit, pe treapta cea mai de jos a acestei scari se gasesc mecanicii care lucreaza la sistemele de golire a fluidelor. Niciun mecanic nu vrea sa lucreze la pompe, rezervoare si sistemul de conducte care servesc la inmagazinarea deseurilor toaletelor din avioane. Totusi, in fiecare aeroport unde am lucrat eu, exista intotdeauna doi sau trei mecanici care se ofera voluntari pentru acest serviciu, oricare ar fi aeroportul. Ceilalti mecanici sunt foarte fericiti sa-i lase sa faca asta. Nimeni nu acorda cu adevarat atentie acestor oameni si niciun mecanic serios nu are o legatura veritabila cu acesti mecanici de zona a doua. De fapt, nu m-am aplecat niciodata cu adevarat asupra acestui aspect, pana foarte de curand.

Majoritatea companiilor aeriene au acorduri de servicii reciproce cu celelalte companii care utilizeaza acelasi aeroport. Aceasta inseamna ca, daca o companie are o problema tehnica, de ea se va ocupa unul dintre mecanicii nostri. In schimb, daca unul dintre avioanele noastre este in dificultate acolo unde isi are baza de intretinere o alta companie aeriana, avionul nostru va fi reparat de ei.

Intr-o zi, acum aproximativ o luna, am fost chemat la baza pentru a lucra la avionul unei alte companii. In momentul in care m-a chemat, controlorul nu stia care era problema si nu putea sa-mi dea niciun detaliu. Cand am sosit la fata locului, am descoperit ca pana se situa la nivelul inmagazinarii deseurilor. Nu existau alte solutii: trebuia sa ma strecor in interiorul carlingii pentru a rezolva problema. Patrunzand in compartiment, mi-am dat seama ca ceva nu e in regula. Avionul avea mai multe rezervoare, pompe si tuburi decat erau mentionate in caietul de sarcini. La inceput, am presupus ca sistemul fusese modificat. Nu mai lucrasem pe un aparat de acest tip de mai bine de 10 ani. Urmarind sa gasesc problema, am vazut imediat ca tubajul si rezervoarele suplimentare nu erau legate la sistemul de evacuare. Tocmai descoperisem acest fapt cand un alt mecanic de la compania mea a aparut subit.

Era tocmai unul din mecanicii care lucrau in mod obisnuit pe aceste sisteme. I-am predat lucrul cu mare placere. Plecand, l-am intrebat despre acea echipare suplimentara. Mi-a raspuns: Vezi-ti de treaba ta si lasa-ma sa ma ingrijesc de-a mea!

A doua zi, lucram la calculatorul firmei, ca sa vad un plan de cablaj. Pentru ca tot eram acolo, am decis sa fac o cercetare cu privire la echipamentul suplimentar pe care il gasisem in avion. Spre marea mea surpriza, manualele nu faceau nicio referire la echipamentul pe care il vazusem in ajun. Am cautat in dosarele producatorului si n-am gasit nimic nici acolo. Curiozitatea mea era atinsa in punctul sensibil: eram cu adevarat hotarat sa descopar natura acestui echipament.

Saptamana urmatoare am primit trei dintre avioanele noastre, in hangarul principal, pentru inspectia periodica. In timpul acestor inspectii, in jurul avionului forfotesc peste tot o multime de mecanici. Tocmai imi terminasem treaba, si am decis sa ma duc sa vad sistemul de evacuare pe unul dintre aparate. Cu toti mecanicii din jur, eram sigur ca nu avea sa ma observe nimeni. Spre marea mea surpriza, avionul pe care am ales sa-l inspectez avea si el acel tip de echipare suplimentara! Am inceput sa urmez sistemul conductelor, pompelor si rezervoarelor. Am descoperit ceea ce parea a fi unitatea de comanda a respectivului sistem. Era o cutie de comanda standard, folosita in aviatie, dar fara cea mai mica inscriptionare. Puteam urma firele de la cutia de comanda la pompe si la valve, dar niciun alt circuit de comanda nu era conectat la aceasta unitate. Singurele fire care erau racordate la aceasta unitate erau legate la sistemul operational al comenzilor avionului. Sistemul avea un rezervor mare si doua mai mici. Era greu de vazut din cauza ingustimii compartimentului, dar mi s-a parut ca rezervorul mare ar fi putut cuprinde 200 litri. Rezervoarele erau legate la o supapa de golire si umplere, care trecea prin fuzelaj chiar in spatele supapei de golire a sistemului fluidelor uzate. Urmarind unde ducea acest racord sub avion, am vazut ca era ascuns in spatele unui panou fals, sub un alt panou care, la randul lui, ajungea la sistemul canalului de golire. Am inceput sa urmaresc tubajul pompelor. Aceste tuburi duceau la o retea de conducte mai mici, care se terminau in marginile din spate ale aripilor si ale stabilizatoarelor orizontale ale avionului.

Daca priviti cu atentie aripile unui avion mare, veti vedea un manunchi de fire, cam de grosimea unui deget, care iese din marginea din spate a aripii. Acestea sunt tije de descarcare statice. Ele sunt folosite pentru a disipa sarcina de electricitate statica ce se acumuleaza pe un avion in zbor. Am descoperit ca acele conducte duceau la una din cel trei tije de descarcare electrostatica. Iar aceste false tije de descarcare electrostatica fusesera gaurite ca pentru a lasa sa scape un produs oarecare prin ele.

Trecuse o vreme de cand eram cocotat pe aripa. Dintr-o data, unul din supraveghetori mi-a ordonat sa parasesc hangarul. Mi-a spus apoi ca treaba mea era terminata si ca nu eram autorizat sa fac ore suplimentare. Cele doua zile care au urmat au fost foarte incarcate si nu am gasit niciun minut liber pentru a-mi continua mica ancheta. Doua zile dupa descoperirea mea, am fost chemat sa inlocuiesc un detector de temperatura pentru un motor de avion care se pregatea sa decoleze. Am terminat lucrul si m-am intors la hartogarie.

O jumatate de ora mai tarziu, am fost convocat de directorul general. Atunci cand am intrat in biroul sau, ma asteptau acolo reprezentantul sindicatului nostru si alte doua persoane, pe care nu le cunosteam. Directorul mi-a spus ca a fost descoperita o problema serioasa. Eram suspendat pentru o greseala grava. Mi-a spus ca facusem intrari false in raportul meu de lucru in legatura cu detectorul de temperatura pe care tocmai il instalasem cu cateva ore inainte. Eram consternat si am inceput sa protestez. Am spus ca era ridicol si ca facusem cat se poate de constiincios acea treaba. Reprezentantul sindicatului s-a interpus. El a recomandat sa aruncam un ochi la avion, pentru a lamuri situatia. Atunci am intrebat cine erau ceilalti doi oameni. Directorul general mi-a indicat ca erau inspectori de securitate ai companiei aeriene, dar ca nu erau obligati sa-mi dea numele lor.

Ne-am inapoiat deci la avion, care ar fi trebuit deja sa decoleze, dar care era inca garat la rampa noastra de intretinere. Am deschis capota motorului si reprezentantul sindicatului a scos detectorul de temperatura. A verificat numarul de serie si a constatat ca era piesa veche. Atunci ne-am dus la magazia de piese si reprezentantul sindicatelor a verificat raportul meu. De pe o etajera, el a luat o cutie sigilata. A deschis-o si a scos un detector de temperatura avand acelasi numar de serie cu cel pe care il instalasem. Imediat, mi-a spus ca sunt suspendat pentru o saptamana fara salariu.

M-am odihnit acasa in prima zi a suspendarii mele, intrebandu-ma ce s-a petrecut. Seara, am primit un apel telefonic. Vocea mi-a spus: „Acum stii ce patesc mecanicii care isi baga nasul acolo unde nu au nimic de facut. Data viitoare cand o sa te amesteci sa lucrezi la sisteme care nu te privesc, o sa-ti pierzi slujba! Cum ma simt generos astazi, cred ca o sa te poti intoarce la treaba curand.“ CLIC. Am facut imediat legatura intre ceea ce tocmai se produsese si faptul ca descoperisem acel tubaj misterios.

In dimineata urmatoare, am fost chemat de directorul general. El mi-a spus ca, datorita dosarului meu impecabil, suspendarea fusese redusa la o zi. Trebuia deci sa ma reapuc imediat de treaba. Singurul lucru la care ma puteam gandi era: Ce incearca ei sa ascunda si cine sunt acesti EI? Revenirea la treaba a fost ca si cum nu s-ar fi petrecut nimic. Niciunul dintre ceilalti mecanici nu a amintit de suspendarea care imi fusese data. Reprezentantul sindical mi-a spus de altfel ca era inutil sa vorbesc despre aceasta. Dar in noaptea aceea am cautat pe internet pentru a gasi raspunsuri. Nu-mi amintesc cum am ajuns aici, dar am gasit site-ul vostru. Atunci situatia a devenit din ce in ce mai clara. A doua zi dimineata, la serviciu, in interiorul dulapului meu, care era incuiat, am gasit o nota tiparita, care spunea: „Curiozitatea a ucis pisica. Nu te uita pe site-urile internet care nu te privesc”. Mi-am spus: „Ia te uita! Ma țin sub observație!”

Nu stiu ce produse pulverizeaza ei prin intermediul acelor sisteme ciudate, dar pot sa va certific ca o fac. Imi imaginez ca folosesc camioanele cisterna pentru a incarca acele rezervoare. E vorba de camioanele care golesc deseurile rezervoarelor de vidanjare a toaletelor. In mod obisnuit, aeroporturile incredinteaza unor sub-contractori acest gen de lucru si nimeni nu se apropie de aceste camioane. Cine ar vrea sa urmareasca un camion umplut de fecale? Golind rezervoarele fluidelor uzate, acesti oameni umplu rezervoarele sistemului jicloarelor de vaporizare.

Cunoscand planurile de zbor ale avioanelor, ei programeaza probabil unitatea de comanda cu scopul ca ea sa inceapa sa pulverizeze o anumita cantitate din respectivul produs dupa un anumit timp, indata ce avionul a atins o anumita altitudine, sau atunci cand se gaseste deasupra anumitor zone locuite. Ciocul jicloarelor (elemente al carburatorului sub forma unor tuburi cu unul sau mai multe orificii, prin care se pulverizeaza in carburator debitul de combustibil necesar falselor tije electrostatice) este atat de mic, incat nimeni din avion nu ar putea remarca acest lucru.